Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Има и други, които са в час, спокойно
    на 1-вият ти въпрос - ДА има такава "защита". Същото се случва, ако си на ръчна или с отворена шофьорска врата.

    Що се отнася до грешката в показанията , чак да обърка показанията на предавките, не ми се вярва. Обикновенно, когато стойността на напрежението е близко, но се разминава от запаметеното при калибрацията, показанието на дисплея мига, а за да бърка 2-ра с 4-та , я лъже долният потенциометър (този на гърба на робота откъм рейката) . Често, той се мокри.

    Калибрацията на кутията минава ли цялата ? Нали след калибрацията гасиш от контакт за 20 секунди за да запамети настройките ?

    Значи робота го бях разглобил целия, потенциометрите ги свалих и пълних вътре с нафта.
    Тествах ги всичките като ги въртя и напрежението се променя много плавно няма прекъсвания.
    Буксите ги пръснах с контактен спрей R10 и ги уплътних с силиконова грес против влага.

    Калибрацията минава всички процедури само на тази на картинката дава резултат 0F



    За какво служи тази процедура от снимката и защо дава грешка?
    Това за 20 секунди без контакт обаче може да не съм го спазил.

    На угасена кола държи около 5-6 минути налягането без да включва помпата мисля че са добре уплътненията на клапаните.

    Comment


    • Нямам си и на идея за какво е
      Ако след калибрация не изгасиш контакта докато угасне показанията за скоростите на дисплея, не се запаметява новата калибрация и караш по старата.

      Comment


      • Колеги тази вечер селеспийда нещо се счупи, и за беля на най неподходящото място.
        Спрях на пешеходна пътека, колата изключи на N и дотам. Като бутна лоста напред се чува щрак щрак мъчи се нещо но остава на N. Като опитам на задна даже и не щрака.

        Като стана проблема колата беше наистина на N защото успях да я избутам, изчаках 2 часа и сега явно е на скорост, защото не мога да я мръдна, освен това като я запаля мотора работи 5-10 секунди, и почва да се тормози сякаш опитва да тръгне колата и угасва с удар.
        Заради това си мисля че в момента е на скорост, въпреки че пише на дисплея че е на неутрална.
        Въпроса сега е ако избирача е завъртян на някоя скорост как аджеба да му развия болта дето го държи за да сваля робота?

        Вчера ми направи впечатление като стоях на светофар и щракаше робота 2-4 и след това стоеше на 2, а не на 1 докато съм спрял.

        Някой има ли идея какво може да се е случило вътре?

        Робота го бях разглобявал преди месец, но досега след сглобяването работеше и съм минал над 1000 км от тогава.
        Last edited by infineon; d.m.y г., 23:52.

        Comment


        • Вариант 1 :
          Муфата на робота, не влиза докрай в избирача на скоростите. Тоест, като развиеш шестограма отгоре, имаш достъп до нея. Нали се сещаш каква форма има избирача на скоростите ? Е правиш го същото и го нахлузваш отгоре. Сега вече можеш да си сменяш скоростите ръчно
          Вариант 2 :
          Като махнеш трите болта на робота, които го държат към кутията, можеш да го въртиш наляво, надясно докато видиш болта през дупката.

          Comment


          • Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            Вариант 1 :
            Муфата на робота, не влиза докрай в избирача на скоростите. Тоест, като развиеш шестограма отгоре, имаш достъп до нея. Нали се сещаш каква форма има избирача на скоростите ? Е правиш го същото и го нахлузваш отгоре. Сега вече можеш да си сменяш скоростите ръчно
            Вариант 2 :
            Като махнеш трите болта на робота, които го държат към кутията, можеш да го въртиш наляво, надясно докато видиш болта през дупката.

            Направил съм едно приспособление от полипропиленова тръба което ползвах за да монтирам робота, но се съмнявам че с него ще успея да завъртя избирача.

            Какво може да се е счупило вътре че да не успява да включи на скорост?

            Възможно ли е да се е развил болта дето държи муфата към избирача?

            Comment


            • Заминал аксиален лагер?
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • Така значи установих че кутията е блокирала на 2ра избирача е надолу и на ляво завъртян.Опитах да го завъртя с квадрата от гедорето но дори с силно напъване с тресчотката не излиза.
                Каква може да е причината?

                Робота мисли че кутията е на N а тя не е.
                Last edited by infineon; d.m.y г., 13:32.

                Comment


                • Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
                  Така значи установих че кутията е блокирала на 2ра избирача е надолу и на ляво завъртян.Опитах да го завъртя с квадрата от гедорето но дори с силно напъване с тресчотката не излиза.
                  Каква може да е причината?

                  Робота мисли че кутията е на N а тя не е.
                  Нали се сещаш, че ти писах, че имаш проблемен синхронизатор. Явно е на 2-ра, а не на 3-та.
                  За да успееш да изключиш предавката, докато въртиш избирача, някой трябва да върти някое от предните колела, за да се разтовари кутията.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • Пробвахме докато напъвах избирача един клатеше колата напред назад колкото е луфта на скоростната кутия но не стана. Иначе е на равно не е да кажеш че е под напрежение кутията.Други идеи как да я изключа? Че така и до сервиз не мога да я задърпам.

                    Първо на страни ли трябва да го въртя или първо нагоре и после да въртя?

                    Робота в каква последователност ги извършва двете движения?
                    Last edited by infineon; d.m.y г., 10:41.

                    Comment


                    • Здравейте,отскоро(откогато температурите паднаха под 13-15 градуса)ми прави впечарление,че сутрин след като потегля имам странен шум при гмяна на предавките от 1-а към 2-ра и от 3-та към 2-ра.Чува се шум,който може да се сравни лек трясък,жсе едно превключваш с недостатъчно натиснат съединител.След като покарам колата около 10 мин.всичко си идва на мястото,само от 1-а към 2-ра вече няма шум,а само нещо като тласък след смяна на предавката.При всички останали предавки всичко е наред.
                      Трябва ли да вземам някакви мерки и ако да то какви.
                      Благодаря.
                      Р.S.Темата е много полезна.
                      Поздрави.

                      Comment


                      • Какво друго хидравлично масло можеше да се слага на робота освен tuela gs ?
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                        Comment


                        • Здравейте,днес профилактично си калибрирах съединителя и скоростите и всичко се прецака.Може ли някой да ми отговори въпросните 28,5 мм на контакт или на запален двигател трябва да ги показва? Проблема ми е че на контакт показва 28,5,а при запален двигател 14мм. В двигение и на място на контакт от 2-ра прескача на 5-та. От горе на долу няма проблем минава през всички.

                          Comment


                          • На контакт.


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • На контакт няма разлика от 2-ра на 5-та след съответните мъки да избере 3-та и 4-та. От горе надолу няма проблеми.

                              Comment


                              • Може да имаш проблем с хидроцилиндъра за напред/назад
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X